grupines mankstos

Metams bėgant, svarbu nepamiršti mankštintis

Mankštos nėra tik jaunų žmonių išmonė, mums senstant judėti yra būtina.

Mums senstant, mūsų kūnas glemba, nebėra toks, kaip anksčiau. Didėja kraujo spaudimas, kraujas tirštėja, daugėja kūno riebalų, o raumenų masė mažėja ir kaulų tankumas retėja. Tai galima pristabdyti, atjauninti kūną ir gerinti sveikatą mankštų pagalba.

Yra įrodyta, kad kuo vyresnis žmogus, tuo mažiau jis juda – daugiau laiko praleidžia žiūrėdamas televizorių, ar skaitydamas. Užsisėdėjimas kenkia mūsų sveikatai – prastėja kraujo apytaka, mažėja kalorijų naudojimas, atsiranda viršsvoris.

Priežastys, kodėl sportas reikalingas bet kokiame amžiuje

Per visą gyvenimą vyrai ir moterys susiduria su nemažai sveikatos problemų, tačiau renkantis aktyvų gyvenimo būdą, reguliariai lankantis pas šeimos gydytoją galima sumažinti problemų atsiradimo riziką.

 

Aktyvumas mažina širdies ir kraujagyslių ligas. Širdies sutrikimai ir ligos gali atsirasti dėl daugelio priežasčių, tačiau aukštas kraujospūdis ir cholesterolis pagrindiniai to kaltininkai. Mankštos padeda sumažinti ir kraujospūdį ir cholesterolio kiekį. Aktyvus gyvenimo būdas sumažina širdies smūgio ar insulto riziką.

 

Aktyvumas mažina kraujospūdį. Esant aukštam kraujospūdžiui, didėja ir širdies ligų bei insulto rizika. Deja, su amžiumi, jų kraujospūdis kyla dėl natūralaus kraujagyslių sukietėjimo, tačiau yra įrodyta, kad aktyvus gyvenimo būdas padeda sumažinti ir suvaldyti kraujospūdį.

 

 

Aktyvumas mažina cholesterolio kiekį. Senstant, cholesterolio kiekis sparčiai didėja, o kartu auga ir širdies ligų rizika. Sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje padeda reguliarios mankštos ir teisinga dieta.

 

Aktyvumas mažina diabeto riziką. Pirmo ar antro tipo diabetas yra vienas dažniausių sveikatos sutrikimų. Dažniausia diabeto atsiradimo priežastis – riebalų perteklius. Aktyvus gyvenimo būdas padės sumažinti riebalų kiekį organizme. Efektyviausi pratimai riebalams mažinti – aerobikos ir ištvermės.

 

Vyrams aktyvumas sumažina erekcijos sutrikimų riziką. Erekcijos sutrikimai pasireiškia daugumai vyrų. Pirminis sutrikimo požymis yra akivaizdus, tačiau ilgalaikės vyro savijautos problemos (stresas, nerimas ir depresija) ne. Mankštos padeda bendrai savijautai ir padeda susitvarkyti su erekcijos sutrikimais.

 

Aktyvumas didina savijautą. Kai mankštinatės – jaučiatės gerai. Tai ne tik sutvirtina ir pagerina jūsų kūno išvaizdą, bet ir gerina jūsų vidinę būseną, mažina neigiamas emocijas. Mankštos padeda organizmui gaminti daugiau endorfino, kuris daro įtaką mūsų gerai nuotaikai.

 

Mes rekomenduojame visiems žmonėms, nepriklausomai nuo jų amžiaus, bet savaitę skirti bent 150 minučių, o vėliau šį laiką padvigubinti, ir praleisti jį aktyviai. Negana to, raginame bent du kartus per savaitę sportuoti naudojant savo kūno svorį, pvz. grupinėse mankštose.